Dokumenty biwakowe

Procedura zgłaszania biwaku / wycieczki / udziału w rajdzie:

- Zaplanuj wszystko dokładnie i mnimum 14 dni przed rozpoczeciem formy wypełni formularz zgłoszeniowy:

https://goo.gl/forms/KqOorU5DVW2qQLFA3

- Daj znac na fb/ mailu/sms (masz sporo możliwości :) ) że mamy sprawdzić system zgłoszeniowy
– Minimum 7 dni przed rozpoczeciem formy zatwierdz prawidłowo wypełnione dokumenty w komendzie Hufca (proszę pamiętac że 7 dni przed to termin ostateczny i jest on uzależniony od terminu dyżuru w Biurze Hufca, czyli może zaistnieć sytuacja gdy dokumenty będzie trzeba zatwierdzić we wcześniejszym terminie niż 7 dni.) Jeśli zatwierdzisz formę wcześniej to do 7 dni przed wybraną formą możesz modyfikowac liczbę uczestników, bez składania poprawek w wersji papierowej, wystarczy że przeslesz informację na adres mailowy Hufca, a po zakończeniu formy uwzględnisz to w dokumentach rozliczajacych wybraną formę. Nie zapomni o zatwierdzeniu programu formy u Programowca Hufca i o dołączeniu go do dokumentów. PAMIĘTAJ! Przy zatwierdzaniu formy, dokumenty musisz sporządzić w 2. egzemplarzach.
– bawcie się dobrze na waszym wyjeździe,
– rozlicz biwak w hufcu w cigu 10 dni po zakończeniu formy.

Dokumenty niezbędne do poprawnego zatwierdzenia biwaku w komendzie Hufca

 

Przed biwakiem

Karta biwaku
Preliminarz biwaku
Przykładowy programu biwaku
Zgoda rodziców/opiekunów – Wzór

 

Po biwaku

Rozliczenie biwaku
Lista uczestnikow wplaty

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress